9. helmikuuta 2011

viikonloppuna tuli tehtyä hankintoja...

joita olisi kiva päästä kokeilemaan.... 
hiljalleen täällä otetaan tuotteita käyttöön.... 
olen nämä tällä kertaa kuvannut hieman eritavalla 
eikä ihan kaikesta ole edes kuvaa... 
mutta suurimmasta osasta kylläkin...

 Klemmarikellarin JOnnan kautta kyselin näitä tuotteita ja Jonna tilasi nämä ihan minua varten. Mutta jos olet kiinnostunut, niin ota Jonnaan yhteyttä - varmaan tilaa teillekin tukusta

Näin tästä videoita, ja ihastuin. 
Pitää vielä jotain materiaaleja testata ja kokeilla... 
mutta mutta...katso itse ja ihastu.
Nämä leimat olivat kuin karkkia Ökömökön tiskilla ja näitä oli pakko saada. 
Neljä pakettia lähti mukaan ja sanoin siinä tiskillä heti, 
etten tiedä käytönkö, ne on vaan niin KARKKIA mun silmille... 
no ekat on leimattu jo, kun ehtisi vaan vielä värittämään!


Helmiä tuli ostettua jonkin verran Helmiplaneesta - 
erityisti Onyxia, Vuorikristallia ja puuhelmiä! 
Ne on IHANIA... kun ehtisi vaan värkkäilemäänniistä jotain ihanaa... 
Oranssit helmet ostin ihan itseäni varten - nuo olivat upeita helmiä!

Suomalaisten tekemiä Suomalaisia tekstileimoja
tuli ostettua iso kasa niin Nea-Ideasta kuin
Villakeijusta... sormet syyhyy, että niistä saa valmiita
kortteja --- paljon jäi vielä ostamatta!

Leikkureita tuli hankittua viikonloppuna muutama...
Klemmarikellarista ennakkotilattiin perhossetti, 
Sinisiivestä on tuo ihana Daisy Trail ja 
Crafticasta tuo upea aita, jota olen monesti katsonut, 
mutta jäänyt hankkimatta - nyt se on mulla!!!

Dieter ja Doris Stempelkellerista olivat suunnittelleen taas upeaita 
uusia Suomalaisia tekstileimasimia ja 
tulihan ne kaikki sitten hankitua itselle! 
Ne on nyt foamattu ja laitettu koteloihin. 
Ei muuta kuin käyttämään!

ddNäiden ostosten lisäksi ostin muutaman muun leimasimen (peräti 3), paperia hieman, yhden ihanan korttilehde, 3 korutyökalua - ja siinähän se sitten taisi ollakin!
Olin siis oikeesti hillitysti liikkeellä - minun mittarin mukaan!

5 kommenttia:

Hilkka kirjoitti...

Oi Taru sinulla on ihmeellinen käsitys tuosta ostamisesta hillitysti!!?? Aivan namuja kaikki hankintasi ja varsinkin tuo Adirondack colorwash---ihan selvää karkkia:)))))

Taru Jehkonen kirjoitti...

Hilkka---- mä vertaankin mun normi messubudjettiin ja tuotteiden määrään.... :D

Hannele kirjoitti...

Hei,

noita namuja ostin itsekin 2 sarjaa ja tosi ihania ovat. Annoin tytön valita yhden sarjan ja itse valitsin toisen... ja vielä olisi ollut lisää tarjolla.... No, seuraavaan hankintaan sitten?

Hannele

Maaret kirjoitti...

Kiva postaus, ihanat ostokset ja valokuvaustyyli on kyllä huikea!

Taava kirjoitti...

Vai tällaisia sä ostit ;-D