4. maaliskuuta 2011

Award

SkogsTokigan Petra ojensi minulle tämän upean 
kunniamaininnan ja otan sen ilolla vastaan!


Tehtävänäni on lähettää tämä eteenpäin 
8 blogaajalle ja kertoa 8 asiaa itsestäni!


Haluan jakaa tämän eteenpäin seuraaville henkilöille:
(osa on tämän jo ehkä saanut, mutta ei haittaa elämää... :D)


8 asiaa minusta:
1. olen tv-sarja friikki. Telkkari (=tietokoneeni) 
nauhoittaa liki koko ajan ja askarrellessa 
aina taustalla pyörii joku tv-sarja!

2. Dekkarifani - rakastan dekkarikirjoja ja 
aina on luvun alla 1-2 kirjaa! Lukemisen aloitin kesällä 
kun täytin 13v ja sen jälkeen ei loppua ole näkynyt. 
Tosin lukemisen määrä vaihtelee muiden kiireiden mukaan!

3. Luen saunassa - mieheni kummastuksesi menen 
aina viimeiseksi saunaan kirjan kanssa - 
istun, nautin löylyistä ja luen!!

4. Olen välineurheilija! 
Laji kuin laji, niin välineet pitää olla kunnossa, ja 
sen myös huomaa tässä askartelussa ;D

5. Olen elänyt lapsuuteni motocross-radoillaa - eli isäni 
on intohimoinen motocross-fani edelleen. 
Ja kun minä olen ollut vauva-16v, 
niin perheeni oli aina jossain päin motocross rajoilla, 
joko harjoituksissa, kisoissa tai töissä! 
Se oli todellinen koko perheen harrastus. 
Enää vain isäni harrastaa kisoissa käyntiä!

6. Musiikilla on aina ollut tärkeä merkitys elämässäni, 
mutta ms-taudin myötä olen joutunut 
siitä luopumaan jonkin verran - tai siis aika paljonkin! 
Olen elämässäni kuunnellut 80-diskosta, 
rokkari/fiftarikaudesta - heavympaan suuntaan - 
tänä päivänä musiikkimakuni on lähes 
kaikki maan ja taivaan välitä - paitsi klassinen!

7. Rakastan unta ja nukkumista! 
Olen illan virkku, aamun torkku - vielä 
10v sitten se oli illan torkku, aamun torkku :D 
Mikään sen ihanempaa kuin pitkään 
nukuttu aamu-uni, kiireetön herätys. 
Päikkäreitä vetelen vähän väliä ja yleensäkin 
nukkuminen on niin ihanaa!!!!

8. Olen apina! 
Pienestä pitäen olen imenyt itseeni 
toisista vaikutteita ja voin huomata yhtäkkiä, 
että matkin jotain puhetapaa, sanontaa, murretta tai 
kirjoitan toisen käsialaa matkien tms... 
teen sen täysin tiedostamatta, 
mutta joskus toiset sitä ihmettelee. 
Pari päivää miehen kotiseudulla kuulostan 
jo liki puhdasveriseltä pohjois-karjalaiselta.... :D

7 kommenttia:

taru76 kirjoitti...

Kiitos muistamisesta! Mä yleensä jätän nämä jatkamatta, joten älä ylläty jos niin käy tälläkin kerralla : )

Maaret kirjoitti...

Kiitos kaunis muistamisesta. Minäkin tein jo taannoin päätöksen, että awardeja en bloggaa, enkä jatka eteenpäin:):):)

Ellis kirjoitti...

Tarun tavoin kiitän kauniisti, mutta usein nämä tylsästi tyssäävät kohdalleni! x)

Taru Jehkonen kirjoitti...

Älkää stressatko - ne tyssää jos ne tyssää - minua ei haittaa!

SannaS kirjoitti...

kiitos kaunis!!! =)
Iloista viikonloppua!!

Maissi kirjoitti...

Kiitos tästä :) Hyvää viikonloppua!

Mari kirjoitti...

Kiitos tästä :)