16. maaliskuuta 2011

INSPIROIDU Valokuvaushaaste 033

on niin monesti pitänyt osallistua tähän INSPIROIDU 
sivuston Valokuvahaasteeseen ja nyt se sitten toteutuu!
Tällä kertaa aiheena on RIVI ja kuinka ollakaan juuri tuossa kuvasin muutamia juttuja - jotka ola jökötti rivissä - musta on meinaan tullut ihan hullu väripurkkien, värikkäiden tavaroiden yms kuvaaminen - asettelen niitä rivieihin, kasaksi yms.. ja eiku kuvaamaan!

Tällä kerralla riviin ovat päässeet minun ihanat color wash värit Adirondackilta!
2 uutta väriä tuli ja heti oli saatava uusi kuva ihanista väripulloista...


toivotan teille kaikille tämän kuvan myötä värikästä, iloista ihanaa keskiviikkoa!

jehko

3 kommenttia:

Susa kirjoitti...

Herrrrkulliset värit!! :)

maiju kirjoitti...

Värit on elämän suola. Siksi mäkin rakastan värejä niin paljon ja väreistä saa voimaa. Oletko muuten jo kokeillut näitä värejä?

Taru Jehkonen kirjoitti...

olen olen... tuolla sinisellä, ruskealla ja luumulla olen tehnyt taustajo... mm. tuon Jehkon KK-haasteen mun korttini nyt Maaliskuussa onnäillä suihkeilla tehty. Näissä on ihanat voimakkaat pigmentit!