16. toukokuuta 2012

Minä, PartyLite, kädentaito ja ENERGETIX

Kuten moni tietää, niin olen myynyt PartyLIte tuotteita jo pitkään. Itse asiassa elokuussa tulee kasaan jo 8 vuotta. Sain keväällä 2004 tietää, että haetaan työkyvyttömyyseläkettä ja siinä tohinassa sitten tarjottiin mahdollisuutta harrastukseen nimeltä PartyLIte. Samalla viikolla elokuussa 2004 päätin tarttua mahdollisuuteen ja sain tietää jääväni eläkkeelle 1.1.2004!

 
Tämä matka PartyLite kanssa on ollut ikimuistoinen ja ihana - paljon ylämäkeä, mutt atoki vastoinkäymisiäkin - sitähän elämä on. Joskus terveys kilkuttanut vastaan ja tehty hieman vähemmän ja välillä lähtenyt ns. mopo käsistä ja on halunnut olla joka päivä jossain PartyLIten merkeissä.

Matkan varrella löysin askartelun ja siitä on tullut minulle hyvin tärkeä henkireikä - niin henkisesti kuin fyysisestikin. Se on harrastusta, jota voi harrastaa kiireettömästi kotona kun itseele sopii - siis iltayöstä. Ja olen tavannut askartelun kautta upeita ihmisiä - kuten PartyLitenkin kautta.

Mutta askartelun kautta tuli korttien teko myyntiin, kurssien pito yms mukavaa!

Viimeiset 2 vuotta olen mennyt liian kovaa - suhteessa jaksamiseen ja terveyteeni. Reilun puolivuotta minua on fyysiset oireet ravistelleet ja kouluttaneet elämään enemmän todellisten resulssien mukaan. Sen liäksi olen ollut jo liki 2 vuotta henkisesti loppu moniin asioiuhin - jotka liittyvät läheisesti PArtyLite toimintaan. Mutta esittelyjenpitoa rakastan edelleen.

Vuoden olen hakaneut jotain uutta jo korvaavaa tai ainakin mahdollista vaihtoehto. Nyt sen löysin ja aloitin perjantaina Energetix mageettikorujen jälleenmyyjänä! Olen innoissani!

tänne minulle tulee pian omat kotisivut ja ilmoitan niistä teille sitten kun ne on valmiina!


No moni tuttu ja ystävä on järkyttynyt, että milloin ja miten jaksat. NO olen päättänyt, että en tee enempää esittelyjä per kuukausi, mitä on miehen kanssa yhteistyössä sovittu, että voisi olla sellainen kompromissiraja. ja aika näyttää miten paljon siitä on partyLite ja paljonko siitä on Energetix-korujen kutsuja. Molemmista olen innostunut ja annan molemmille mahdollisuuden elämässäni. Jos joskus syntyy tarve tehdä valinta noiden välillä, niin se on sitten sen ajan murhe!

Mutta halusin näin teille saattaa tietoon, että tarjoan teille myös Energetix-palveulita. JOs haluat pitää esittelyt tai ajankohtaisen kuvaston itsellesi, niin ota yhteyttä taru.jehkonen@nic.fi

niin ja olenko "hullu" - kai mä omalla tavallaki sitä olen ;D

Aurinkoisin terveisin

Jehkotar

Ei kommentteja: