24. lokakuuta 2012

Mitäs sitä tekisi Riihimäellä!?

Heippa vaan kaikille!

Kuten jo aiemmin kirjoitin, niin tulevana lauantaina on 
perinteinen RIihimäen tapaaminen. 
Se olisi neljäs kerta - ja joka kerta oltu mukana. 
Tälläkään kertaa ei ole aikomusta olla poissa!


Olen hieman mietiskellyt, että mitä sitä tekisin seuraavassa tapaamisessa?? 
Mitä ottaisin työn alle?? 
JOs kerrankin lähtisin järkevämmällä kassimäärällä...


Mitä ottaisin, mitä en tarvitse... mitä tähän laukkuun oikein mahtuisi...
teenkö joulukortteja? Valmiiksi? Väritän leimakuvia? 
vai ihan vaan juoruskelisin tuttujen kanssa?


Mitäs sitä sitten pakkaisi?!
Montako kassia ottaisin mukaan?
Pärjäisinkö yhdellä? kahdella? kolmella? Vai peräti peräkärryllisen??



Täällä odotellaan ihan malttamattomana kyseistä tapahtumaa...
kieli poskella...

Laukut on valmiina... nittä on 2... 
eiköhän niillä siellä siten pärjätä kun
 joulukortteja tehden menee se päivä!

Tai niin ainakin asian suunnittelin!

Mukavaa syyslomaa kaikille!

Jehkotar

ps. kuvasarjassa Minttu on apurina työhuoneen siivouksessa.

ps. tuletko sinäkin Riihimäelle??
Mitä sinä ajattelit siellä tehdä???

7 kommenttia:

Arja L kirjoitti...

Minttu <3

Carola kirjoitti...

koitan 1-2 kassilla pärjätä..ei kuitenkaan juoruamiselta saa juuri mitään askartelua tehtyä :) mutta ei tarviikkaan :)

Kaisa kirjoitti...

Mä olen ihan ulalla vielä kun osallistun ihka ekaa kertaa tämmöiseen tapaamiseen. Apua!

Mutta ajattelin pakata mukaan varmaankin joulukorttitarviketta. Skräpätäki vois mutku ei oo oikein kuvia...

Inspiration, Viltsumari kirjoitti...

ei taida muuta mahtua mukaan, kuin yksi pieni ja utelias kissa. ;D

Sari kirjoitti...

Minä olen jo embossanut ja värittänyt kuvia joista teen joulukortteja. Pitäisi vaan pakata laukut valmiiksi. Tosin käyn huomenna pikaisesti Sinellissä eli ei kannata pakata ennen sitä...

Minä siis tulen Riihimäelle ja on ihana nähdä siellä sinua ja muita tuttuja :)

Karita kirjoitti...

Ihana postaus ja kiva sisältö sun kassissa - ota Minttu mukaan niin minä tuon makkarat ;) Tää oli kyllä päivän piristepostaus :)

Nähdään lauantaina! :)

Taru Jehkonen kirjoitti...

mä luulen, että maalit ja mistyt saisi kyytiä jos ottaisin mukaan riihimäelle. Nähdään tutut ja uudet tuttavuudet!