13. huhtikuuta 2013

Minäkin osallistuin ...

Vuoden skräppääjä kisaan!

Jatkoon en päässyt, mutta ei haittaa... 
hauskinta oli osallistua ja haastaa itsensä!
Kisassa on upeita töitä - näet ne täältä ja 
siellä on myös äänestysmahdollisuus. 
Kaikkien äänestäneiden kesken on arvonta!

No se mun kisatyö ...


Löysin itseltäni vanhan kuva - jonka olin viime keväänä muistaakseni kuvannut kevätaurinkossa tuossa meidän rappusilla..


Taustalla käytin ruskaa kartonkia josa oli hieman mustaa kuviointia reunoilla.
Sitten minä tein maksilla ja muusteilla sinne puuta, pilviä..
sitten leimaltiin valkoiselal maalilla roiskeita... olikohan muutakin.
Sitten koristeita.
osa itse tehtyjä stansseilla, osa leikekuvia...
nappia, klemmaria, taskua tarinalle...
Tämä leiska on varsin täyteläinen ollakseen mun leiska.






Työtä oli hauska tehdä vaikka haastavaakin oli haastaa itsensä.
Kun sitä yrittää aina silloin saada aikaiseksi jotain 
"ylimaallista" - jaylisuorittamanien tuo jumin.
Ensimmäinen sivuversio jäi  ihan kesken 
(toki sekin on jo valmis, siitä myöhemmin)
ja tämä oli uusi yritys.
Itse olen tyytyväinen siihen, että tässä on minua ja 
samalla jotain erilaista, mitä en ihan aina tee!

Ei kommentteja: