14. maaliskuuta 2014

CSI 113 - Kevät

Hei!

Ehditty taas hieman skräpätä...
Tällä kertaa vuorossa oli upea CSI haaste ja siellä jo haaste nro 113!

Tässä on ohjeet:


ja tässä minun tulkintani:


Tällä kertaa unohdettiin leimat, gessot, mistit... hushus..

Ajatus lähti tuosta paperista - ihanasta ColorHillsin kuviopaperista. 
Se oli kuin tehty mun keväiselle kuvalle josta olin päättänyt tehdä tämän haasteen.

TOP 10 luettelo on mun tulostama paperille. Liimasin päälle pakkauusteippiä. Liotin lämpimässä vedessä ja hierosin takaa paperin pois ja näin mulla oli teksti jonka takaa hohtaa ihana kuviopaperi.

Nämä viirit reunoissa on myös Colorhillsin mallistosta.
Yksiväristä kartonkia kerroksittain.
Yksi perhoinen, otsikko ja nappi!

Sitten tussi käteen ja hieman tikkejä sinne ja tänne.... :D

Evidence: Kamera, perhonen, typewriters, kynätyötä
Testiomony: Top 10, käytä kirjoituskoneofonttia


Kuvan ja kartonkin alla korotin reilusti paksulla foamtapella.

Keväisissä tunnelmissa ollaan!

Jehkotar

Ei kommentteja: