9. maaliskuuta 2014

Skräppäystä - Moment in CHA

Sunnuntai päivää!

Minä olen tänään Tampereella kuulemassa Partylite kesä uutuus kuulumisia. 
Mutta täällä tarjotaan skräppäystä!

Tein tuossa viikko sitten akkaköörin miitinkissä pitkästä aikaa leiskan ihan muuten aan. Ilman haasteita ja velvollisuuksia. PIti kyllä tehdä haasteen mukaan, mutta muuta syntyi!


Tulostin tuossa jonkin aika sitten muutaman mustavalkoisen kuvan ja tässä on päässyt skräpättäväksi yksi niistä kuvista. Nämä ovat näitä ihania hetkiä Anaheimin matkalla ja erityisesti CHAssa!

Yksikertaisella mulle tyypillisellä tyylillä mennään.
Taustalle hiemen roiskeita mistillä ja leimailua. 
Sydänleimat on mun uudella roller-leimalla tehtyjä!

Taustalle valittu hieman vahvan sävyisiä papereita, kerrostettu.
Parit koristeet. Tikkari oli hauska, joka tuli Studio Calicon paketissa!
Sopi tähän, koska tämä kuvaustilanne oli aikanaan minulle herkullinen.


 
Kiva kun piipahdit!

Jehko


1 kommentti:

Maakari kirjoitti...

Raikas ja ihana! Sopii hyvin tuo mv-kuva tuohon taustan väreihin, tykkään :)