4. kesäkuuta 2014

Kurssin ohessa syntynyttä: Disneyn herkku

Heippa kaikille!

Nyt on kuulemma sitten taas helteet alkaneet ja ukkosvaara käynnissä koko ajan. No aika näyttää millaista keliä sitten oikeasti tulee... 

Pidin tuossa pari viikkoa sitten kurssin teemalla skräppäyksen alkeet. Se oli ensimmäinen minun pitämä kurssi tällä teemalla. Perusasioita käytiin läpi, mahdollisuuksia, vaihtoehtoja.... ja sitten alettiin tekemään. Siinä vaiheessa kurssilaiset sai päättää, että tehdäänkö täysin omaa tahti ja ohjaan, jos tulee tarvettaa vai mennäänkö "yhtä matkaa" mun "tyylillä". Kurssilaiset valitsivat sitten "mun tyylillä". Ja siitä alettiin sitten toimiin...

Jokainen teki oman näköisensä leiskan ja hyvä niin. Upeita sivuja syntyi ja kurssilaiset ehtivät tehdä toisetkin sivut lähes valmiiksi asti täysin omaa tahtia :D

Ja mitäs mulla syntyi silloin...

No tämän leiskan tein silloin kun  mentiin "mun tyylillä" eteenpäin.

 Kurssilaisia lähinnä kiinnosti kuinka minä "tuunaan" sen paperi leimoilla ja misteillä. Sekä miten "se kerrostaminen tapahtuu". Upeita töitä syntyi kyllä. Kurssilaisilta! Niistä ei nyt ole tänne kuvaa laittaa, mutta todellisia loistoteoksia ensitöiksi.


Kuvipaperi
Leimailua sinen tänne, tuota ja tätä!
Papereiden valintaa, sovittamista, kiinnisttämistä
mahdollisia lisä liimauksia.
otsikko ja tarinointi
koristeet
valmis






Kiva kun piipahdit

Jehkotar

Ei kommentteja: