27. kesäkuuta 2014

SSM-vaihto kesällä ryhmä 2 / vko 1

Morjens!
 
Eilen julkaisin Skräppää Samoista Materiaaleista vaihdon (SSM-vaihto) ryhmän 1 ensimmäisen työn ja nyt onkin aika tutusta ryhmään 2!
Ryhmässä 2 on mukana itseni lisäksi Tuire, Suvi ja Tiina!
Ihana iloinen mahtava porukka!! Tykkään tästäkin valtavasti!
Ekan paketin kokosin tosiaan minä kaikille ja sen sisältö oli tämän näköinen..
 
Minun tulkitani materiaaleista oli taas tälläinen...
 
 
Hihii... tässä sivussa on kirotusvirhe, kuten minun "tavaramerkkinä" usein tuntuu olevan. Ken huomaa missä??
 
Tässä otin lähtemiseksi minun oman perinteisen tavan, eli mustetta, maksia, leimaaamista... kerrostamista... paperit oli tällä kertaa Basic Greytä.
 

 
Kiitos kun piipahdit!
 
Jehkotar

1 kommentti:

Tiina kirjoitti...

Mulla vähän samalla tyylillä tulee, mutta ei vielä valmis, onhan tätä päivää vielä jäljellä :)