10. kesäkuuta 2015

Matka Luovuuteen 2

Viime vuonna se Matka Luovuuteen oli jotain ylitsevuotanan ainutlaatuiset ekstaasista. Kertakaikkisen upeaa ja se oli tottakai tänäkin vuonna koettava. Toki tällä kertaa minulla oli henkilökohtaisia haasteita: kaksi päällekkäistä menoa, joiden aikatauluihin en voinut vaikuttaa. Ja oli aika tehdä valintoja. Valintojeni vuoksi pääsin sitten paikalle vasta lauantaina illalla klo 21, mutta kyllä se tälläkin kertaa oli taas upea nautinto koko tapahtuma!

Nyt kun olen saapunut paikalle, niin työpisteeni näytti työpisteeltä. Rakkaat ystävät olivat se ehtineet kyllä ottaa haltuunsa sinä aikana kuin olin poissa :D <3 br="" heille="" mutta="" sallittakoon="" se="">

Tapahtuman järjestää upeat naiset Elina ja Minna! Suuri kiitos teille tapahtumasta - kolmatta odotetaan! Olitte saaneet paikalle opettajiksi upeat Nathalie Kolbach ja Birgit Koopsen!! Nämä naiset olivat kyllä niin mahtavat persoonalliset opettajat. Heidän ystävyytensä ja kemiansa tarjosi meille kyllä niin upeaa ilotulitusta, ettei paremmasta väliä! Mikä inspiraatio.

Minä ja Nathalie
Birgit ja minä!

Mutta yhtä tärkeää on aina se kohtalotoverit, kollegat, himo askartelijat ympäri Suomea! Mukana oli paljon porukkaa viime vuoden porukasta ja uusiakin kasvoja. Valitettavasti kaikkien kanssa en ehtinyt jutella lyhyen läsnäoloni vuoksi, pahoittelut!





Tapahtumassa on vain yksi vika - kamera yleensä pölyttyy kassissa, kun käsillä on niin paljon muuta tekemistä. JOten montaa kuvaa ei tässä minulla ole teille tarjota!!

Kiitos kaikkille mukana olleille!

Taru

PS. valmistuneita töitä tulee näytille, kunhan ehdin osan työstää valmiiksi ja kuvasta työt!