23. tammikuuta 2016

Minun Art Journal Book #1


Innostuin Art Journalista vuoden 2014 loppuvuodella. Sivujen lisäksi minua innosti sellainen valmis omin käsin koottu kirja kansissa. Sen rustiikkinen olemus ja muhkeus. Kun vuosi 2015 alkoi, niin toivoin saavani joku päivä valmiiksi yhden täyden kirjan! Siinä vaiheessa toki oletin sen olevan sen, aloittamani Donna Downeyn nettikurssin tuotos. No sivuja on tosiaan syntynyt vuoden 2015 aikana - kirjoja on monta käytössä...  Kaiken kaikkiaan vuoden 2015 aikana tein töitä 8 kirjaan. Eri kokoisia, eri materiaaleista ja eri tarkoitukseen. Ja niin se päivä tammikuussa 2016 oli edessä - minun ensimmäinen valmis kirjani!! Että siitä tulee hyvä fiilis ja sen tuntuu käteen mahtavalta. Tämän lisäksi melko lopussa on jo 2 muuta kirjaa... ja ne kesken eräiset muut... että jaksaa innostaa!! Olen päättänyt numeroida kirjani valmistumisjärjestyksessä, siksi tällä kertaa kirja on 1!!!

Oletko sinä tehnyt art journal töitä??






2 kommenttia:

Aurinkokujalla kirjoitti...

Upean kirjan oot tehnyt, jäis multa tekemättä. Olen ekaa kertaa sun blogissa ja liityin lukijaksikin. Ois kiva jos tulisit kylään myös Aurinkokujalle.

enkulin käsityöt kirjoitti...

IIIK MITEN IHANA